Call Center Wizard

Building Operations


Call Center Wizard

Promjenjiva priroda aktivnosti rada na zahtjev ili službe za pomoć čini organizacijama teškim za predvidjeti obujam radnih zahtjeva ili unaprijed planiranje potreba. Bilo kakav alat koji može pomoći u boljem upravljanju procesom će povećati produktivnost službe za pomoć i poboljšati usluge korisnicima. ARCHIBUS Call Center Wizard može uspješno proširiti odgovornost za upravljanje obradom radnih zahtjeva na sve unutar organizacije. To ubrzava obradu radnih naloga uz podršku postojećim poslovnim praksama. Smanjite vrijeme obrade radi povećanja zadovoljstva korisnika i smanjite troškove, a sve uz minimalnu obuku.

Održite korisnike zadovoljnima i smanjite troškove

Call Center Wizard će vam pomoći dovršiti bilo koji radni zahtjev brzo, jeftino, i točno isprve, pojačavajući zadovoljstvo korisnika. Aplikacija se može brzo postaviti uz minimalnu obuku osoblja. Možete izdati zahtjev izravno na teren za brzo rješavanje problema. Vršite kontrolu inventara i troškova pomoću snimanja stvarnih troškova, dijelova i rada potrebnih za rješavanje radnog zahtjeva. Call Center Wizard održava tekuću povijest održavanja zgrade i opreme, omogućujući vam bolju procjenu i planiranje budućih poslova. Work Wizard također može snimati razine zadovoljstva korisnika nakon završetka rada, pružajući korisne povratne informacije o obavljenom radu.

Preuzmite kontrolu nad operacijama

Preuzmite kontrolu nad upravljanjem radnim nalozima pomoću pažljivog praćenja statusa svakog naloga. Call Center Wizard vodi korisnike kroz cijeli proces, čime se osigurava da nijedan korak nije preskočen ili izvađen iz slijeda. Pogledajte vaše radno opterećenje i učinkovitije dodijelite rad, na temelju prioriteta i raspoloživih resursa. Novi zahtjevi mogu biti označeni po primitku, pomažući vam da bolje planirate obujam radnog naloga i zadržite kontrolu nad vašim procesom.

Nastavite vlastite prakse

Call Center Wizard prilagođava se vašem postojećem radnom procesu, omogućujući vam da upravljate svakom fazom rada u skladu s vlastitim poslovnim praksama, bez skupih naknada za prilagodbe. Vi odlučujete koje korake treba uključiti; kao i promjene. Ubrzajte vaš proces radnog toka sa značajkama koje omogućuju brz pristup informacijama i automatski unos podataka na više mjesta. Lako je promijeniti ove postavke tokom obrade.

Brzo postavite kako bi upotpunili sliku

Call Center Wizard je jednostavan za postavljanje s potrebnom minimalnom obukom ili prekvalifikacijom, omogućujući vam da brzo stvorite pozitivne rezultate. Upotrijebite Call Center Wizard u spoju s drugim ARCHIBUS aplikacijama da bi još poboljšali njegove mogućnosti. Call Center Wizard i podaci koje generira 100% su kompatibilni s drugim ARCHIBUS aplikacijama. Informacije unešene u jednu aplikaciju mogu odmah postati važeće u drugoj.

Prednosti

  • Ubrzava obradu radnih naloga kako bi se smanjili administrativni troškovi i poboljšalo zadovoljstvo korisnika
  • Smanjuje vrijeme obrade prikazujući važne informacije i filtriranjem nebitnih podataka
  • Odmah ažurira radne naloge radi pružanja u minutu točnih statusnih izvještaja
  • Postavlja se brzo i jednostavno uz minimalnu obuku te uz zadržavanje postojećih poslovnih praksi

Aktivnosti i izvještaji

Područja primjene:

  • Work Order Management
  • Help Desk Operations
  • Call Center Functions
  • Labor/Material Tracking
  • Estimating/Scheduling Activities
  • Condition Assessment Reporting

Izvještaji:

  • Work Requests by Work Order
  • Work Requests Summary
  • Work Requests Summary Statistics
  • Work Requests Craftsperson Assignments
  • Work Requests Parts Assignments
  • All Work Orders Summary
  • Work Requests Survey Statistics

Call Center Wizard

Call Center Wizard pojednostavljuje provjeru stanja bilo kojeg radnog zahtjeva.