Lease Administration

Real Estate Portfolio Management


Lease Administration

Organizacije s opsežnim portfeljima zakupa, suočavaju se s obeshrabljujućim zadacima praćenja brojnih najmova sa različitim datumima isteka i jednako promjenjivim uvjetima najma. Oslanjajući se na ručne procese za praćenje i upravljanje tim najmovima, može uzrokovati pogreške temeljene na nepristupačnim ili netočnim podacima, propuštenim datumi obnove najma, unutarnjim frustracijama kupca, i mogućim novčanim kaznama. Web-orjentirani ARCHIBUS Lease Administration modul pruža centralizirano spremište, fleksibilne ogledne ploče, automatizirana upozorenja, i još mnogo toga. Implementacija programa pomoći će pojednostaviti unos podataka, automatizirati prikupljanja podataka i upravljanja zakupom, te poboljšati analitičke sposobnosti, sve vrijeme pružajući visoku razinu usluge po smanjenoj cijeni.

Automatizirano praćenje i upravljanje najmovima

Kako broj najmova unutar portfelja raste, upravljanje pojedinostima o svakom predstavlja izazov upravi koji ne može biti prevladan s konvencionalnim ručnim procesima. Neovisna grupa konzultanata izvještava da organizacije bez optimizirane administracije zakupa, promašuju između 2-5% kritičnih isteka datuma koji su vezani za njihove najmove. Automatizirana mogućnost upozoravanja ARCHIBUS Lease Administration modula, pruža podjsetnike o predstojećim rokovima i mogućnostima najma. Produljenja najma tako su izvršena – ili dodijeljena drugim strankama – pravodobno, kako bi održali optimalnu stopu popunjenost i odgovornosti za troškove.

Poboljšan pristup podacima za bolje odluke

Uz dodatak isporuke središnjem repozitoriju za sve informacije o zakupu, ARCHIBUS Lease Administration modul pojednostavljuje pristup podacima o najmu i povezane financijske informacije. Korisnici se mogu jednostavno kretati kroz popis najmova u stablastom prikazu i filtrirati ili pretraživati popis potrebnih detalja najma, te povezane troškove, opcije, izmjene i dopune, i još mnogo toga. Dodatna GIS funkcionalnost pruža kartografsku perspektivu najma za bolju vizualizaciju i analizu.

Točne naknade i više odgovornosti

Najmovi često mogu biti dugi, složeni, i pohranjeni-i-zaboravljeni dokumenti prikazivanja odgovornosti stanara i/ili vlasnika zgrada. Kada se određene usluge očekuju, jedna ili obje strane ne mogu se odmah sjetiti tko je bio zadužen za zadatke kao što su uklanjanje snijega, čišćenje, uređenja zelenih površina, osnovne popravke, i još mnogo toga. ARCHIBUS Lease Administration modul pomaže eliminirati nedoumice i nepotrebne troškove za izradu sažetaka o zakupu, kao i sve detalje i odgovornosti vezanih uz najam, trenutno dostupnih online, tako da usluge su odmah dostavljene i plaćene od strane obvezujućih strana.

Smanjite teret unos podataka

ARCHIBUS Lease Administration modul rješava točnost unosa podataka, pravovremenost podataka, i druge izazove s intuitivnim Dodaj/Uredi čarobnjakom za poboljšanje učinkovitosti i integriteta podataka. Čarobnjak podržava jednostavan korak-po-korak process unosa podataka, koji osigurava točne podatke u svako doba, tako da informacije oko zakupa uvijek ostaju trenutne, pouzdane i djelotvorne.

Prednosti

  • Automatizira procese za praćenje i upravljanje najmovima
  • Poboljšava pristup informacijama o najmu kako bi se olakšala analiza i izvješćivanje
  • Pojednostavljuje praćenje odgovornosti najmodavca i najmoprimca kako bi izbjegli nepotrebne troškove
  • Minimizira greške i ubrzava unos podataka putem intuitivnog sučelja, smanjujući administrativne troškove

Aktivnosti i izvještaji

  • Reporting and Analysis by Buildings, Structures and Land Portfolio Types
  • Recurring Costs by Month, Lease, or Item
  • Lease Net Income by Month
  • Lease Commitment Costs by Year
  • Lease Base Rent Expenses by Year
  • All Leases by End Date
  • All Options by Expiration
  • Lease, Building, Structure, & Land Details
  • Personalized Alerts Mechanism
  • Responsibilities Tracking
  • Lease Amendments Tracking
  • Recurring Costs Analysis
  • Geographical Tool to Link to GIS

Lease Administration

Proaktivno pratite najmove i opcije putem upozorenja, spuštajte se kroz razine prilagođene hijerarhije kako bi našli najam kojim je potrebno upravljati, te pregledajte detalje o najmu putem kartičnih pregleda i geoprostornih upita.