Reservations

Workplace Services

Reservations

Kako dobro organizacija upravlja vremenom svojeg najvrednijeg i skupog resursa – svojih ljudi – je mjera zaista učinkovitog i suradničkog okruženja. Uklonite neugodne dvostruke rezervacije, prostorije prevelike ili premale za svrhu sastanka, te pogrešna raspodjela resursa pomoću web-orijentiranog ARCHIBUS Reservations modula. ARCHIBUS Reservations modul pruža intuitivno, integrirano rješenje za raspoređivanje zajedničkog prostora i povezanih sadržaja. To vam daje kontrolu nad svim detaljima koji su uključeni u planiranje, raspoređivanje i praćenje zajedničkog prostora, uključujući laku koordinaciju unutarnjih i vanjskih pružatelja usluga koji podržavaju audio-vizualne, ugostiteljske, ili druge zahtjeve.

Pojednostavite cijeli proces rezervacije

ARCHIBUS Reservations modul nudi širok raspon samouslužnih mogućnosti koje pojednostavljuju i ubrzavaju raspoređivanje prostorija “prave veličine” s odgovarajućim sadržajima. Web obrasci u aplikaciji pomažu minimalizirati administrativna opterećenja dopuštajući da suradnici samopouzdano rezerviraju zajednički prostor i povezane usluge — praktički eliminirajući vjerojatnost dvostrukog rezerviranja prostora ili pogrešne komunikacije s unutarnjim ili vanjskim pružateljima usluga.

Koordinirajte automatskim raspoređivanjem

Koordiniranje pozivnicama i podsjetnicima za sastanke učinkovito izražava organizacijsku profesionalnost i poštovanje prema vremenu i produktivnosti svojeg osoblja. Održavanje sastanaka na kojima se rješavaju problemi uz nazočnost pravih sudionika, na vrijeme, potiče visoku razinu suradnje i komunikacije. U tu svrhu, ARCHIBUS Reservations modul nudi niz integracijskih značajki koje pojednostavljuju raspoređivanje i koordinaciju sudionika sastanka, kao i unutarnjih ili vanjskih pružatelja usluga koji mogu pružiti prateće resurse.

Optimizirajte korištenja resursa

ARCHIBUS Reservations modul organizira i pojednostavljuje raspoređivanje rezervacija, praćenje, i koordinaciju pružatelja usluga, kao pomoć optimiziranju korištenja resursa vaše organizacije. Opsežno izvješćivanje o upravljanju omogućuje visoku razinu vidljivosti organizacijskog korištenja i stopa popunjenosti, što može pomoći kao podrška odlukama o povećanju ili preraspodjeli prostora i pratećih resursa. Funkcionalnost povrata naplate također pomaže ubrizgati opreznu, discipliniranu upotrebu zajedničkog prostora i resursa.

Prednosti

  • Pojednostavljuje osiguranje zajedničkog prostora i povezanih resursa pomoću samouslužnih web obrazaca kako bi se izbjegle dvostruke rezervacije te omogućili produktivni sastanci
  • Poboljšava organizacijsku produktivnost ubrzavajući slanje pozivnica, rasporeda i podsjetnika sudionicima putem integracije sa Microsoft Outlook™, Lotus Notes™ i Google Calendars™ aplikacijama
  • Organizira i ubrzava odredbe rezervacija, praćenje, koordinaciju pružatelja usluga, te izvještavanje radi optimiziranog korištenja resursa

Aktivnosti i izvještaji

Operativni:

  • Single/Recurring Reservations and Resources
  • Copy, Cancel, Edit Reservations and Resources
  • Auto-Validated and Validated Reservations
  • Room Arrangements
  • Attendee List (external and internal)
  • Service Provider Work Requests
  • Daily Service Provider Task Management
  • Visual Timeline Scheduling Control

Izvještaji menadžmenta (dnevni /mjesečni):

  • Number of Room and Resource Reservations
  • Occupancy/Usage
  • Cost by Division/Department
  • Cancelled/Rejected Reservations
  • Room Occupation/Resource Usage
  • Room Capacity/Utilization
  • Chargeback by Division/Department

Reservations

ARCHIBUS Reservations aplikacija vodi korisnike kroz proces rezerviranja prostorije, dodavanja resursa poput cateringa i telekonferencije, te pozivanja kolega i posjetitelja.