
Workplace Services
Reservations
Kako dobro organizacija upravlja vremenom svojeg najvrednijeg i skupog resursa – svojih ljudi – je mjera zaista učinkovitog i suradničkog okruženja. Uklonite neugodne dvostruke rezervacije, prostorije prevelike ili premale za svrhu sastanka, te pogrešna raspodjela resursa pomoću web-orijentiranog ARCHIBUS Reservations modula. ARCHIBUS Reservations modul pruža intuitivno, integrirano rješenje za raspoređivanje zajedničkog prostora i povezanih sadržaja. To vam daje kontrolu nad svim detaljima koji su uključeni u planiranje, raspoređivanje i praćenje zajedničkog prostora, uključujući laku koordinaciju unutarnjih i vanjskih pružatelja usluga koji podržavaju audio-vizualne, ugostiteljske, ili druge zahtjeve.
Pojednostavite cijeli proces rezervacije
ARCHIBUS Reservations modul nudi širok raspon samouslužnih mogućnosti koje pojednostavljuju i ubrzavaju raspoređivanje prostorija “prave veličine” s odgovarajućim sadržajima. Web obrasci u aplikaciji pomažu minimalizirati administrativna opterećenja dopuštajući da suradnici samopouzdano rezerviraju zajednički prostor i povezane usluge — praktički eliminirajući vjerojatnost dvostrukog rezerviranja prostora ili pogrešne komunikacije s unutarnjim ili vanjskim pružateljima usluga.
Koordinirajte automatskim raspoređivanjem
Koordiniranje pozivnicama i podsjetnicima za sastanke učinkovito izražava organizacijsku profesionalnost i poštovanje prema vremenu i produktivnosti svojeg osoblja. Održavanje sastanaka na kojima se rješavaju problemi uz nazočnost pravih sudionika, na vrijeme, potiče visoku razinu suradnje i komunikacije. U tu svrhu, ARCHIBUS Reservations modul nudi niz integracijskih značajki koje pojednostavljuju raspoređivanje i koordinaciju sudionika sastanka, kao i unutarnjih ili vanjskih pružatelja usluga koji mogu pružiti prateće resurse.
Optimizirajte korištenja resursa
ARCHIBUS Reservations modul organizira i pojednostavljuje raspoređivanje rezervacija, praćenje, i koordinaciju pružatelja usluga, kao pomoć optimiziranju korištenja resursa vaše organizacije. Opsežno izvješćivanje o upravljanju omogućuje visoku razinu vidljivosti organizacijskog korištenja i stopa popunjenosti, što može pomoći kao podrška odlukama o povećanju ili preraspodjeli prostora i pratećih resursa. Funkcionalnost povrata naplate također pomaže ubrizgati opreznu, discipliniranu upotrebu zajedničkog prostora i resursa.